Manifestació (III)


És impossible saber quanta gent hi havia a la manifestació de Barcelona. Ara bé, omplir tota la Gran Via entre Plaça Espanya i Plaça Catalunya no és poc. És moltíssim. La manifestació és comparable amb les més grans. Mai una manifestació recolzada només per un partit minoritari i d’altres extraparlamentaris havia reunit tanta gent. És com quan les manifestacions contra la guerra de l’Iraq: mai tanta gent s’havia manifestat contra el govern de torn. Que en prenguin nota els venuts del pacte Zapatero-Mas, i que n’aprenguin. La independència és més a prop avui.

mani2.jpg

 

Anuncis

4 thoughts on “Manifestació (III)

  1. Jo hi vaig ser. Llàstima que no hagi estat unitària, podíem haver estat milions. Una altra vegada serà. De moment tothom s’ha posat a reflexionar – que ja convenia – i potser algú rectificarà aviat. Si no podem fer aprovar l’Estatut del Parlament, retirem-lo i pactem algunes lleis per anar tirant en els temes més importants. No ens venguem el futur. Catalunya no perdonarà als traïdors. Som una Nació.

    M'agrada

  2. Quins collons q tenen tots. Si amb tot l’establishment en contra es monta aquesta manifestació tan gran, no vull ni pensar com hauria anat amb una part de l’establishment a favor.
    Els espanyols s’haurien posat a tremolar.
    Inútils tots els que s’han despenjat pel seu compte i han traït el poble.

    M'agrada

  3. Retroenllaç: Garrofaire

  4. jo auria desitjat anar a la minifestacio… la llastima es k no men vaig nterar!!! crec q s’auria d’informar mes sobre aquets actes…enviar moltissims e-mails xk totom s’enteres dels dies k hi ha manifestacions!!! les noticies arrben sempre tard als pobles petits de catalunya!!! si jo hagues sapigut k hi havia una manifestacio x la independencia de cat hi hagues assistit am tota la meva ilusio!!

    viska catalunya!!! els paisos catalans tornaran a ser lliures!!!!

    M'agrada

Deixa un comentari

